Здраствуйте шановні автомобілісти. Хочу розповісти про своє авто, може це комусь знадобиться. До цього їздив на ВАЗ 2109, ЗАЗ Ланос. Водійський стаж приблизно 12 років. По роботі доводиться їздити багато (в будні 50 - 100 км, як коли), тому виходячи з цього і сьогоднішніх цінових реалій, вирішив купувати дизельний автомобіль.
Машинка потрібна була невелика, щоб легше було маневрувати і паркуватись, економна, з нормальним кліренсом, ну і так як вона на кожен день - то хотілося щось красиве, і щоб приносила задоволення і не ломалася. Передивився я багато машин: і Фабію, і Фієсту, і Поло, і і20, і всіх бюджетних французів (301, логан, сі-еліз), але серце йокнуло коли побачив 208. Сподобався мені дизай, як ззовні так всередині, подивився тех.характеристики, зробив тест-драйв і остаточно вирішив купувати. Вибрав комплектацію Алюр +додаткові опції (ESP, пакет LED і підлокатник) і трохи був розстроївся ціною і жадібністю Пежо, але конкуренти були майже на рівні в аналог. комплектаціях (хтось дорожче, хтось дешевше).
Забрав машину в серпні. Зразу все перещупав і ще раз впевнився, що зборка якісна (французька), все прикручено, все на місті, нічого не хитається, підгонка деталей класна, зазори кругом однакові. Салон взагалі бомба. Видно, що старалися від душі, майже кругом м'який пластик, неординарна панель пристроїв, яка винесена вище руля, та й сам руль став хоч і меншим але він якийсь приємніший і елегантніший чим на других Пижиках. Центральна консоль теж суперська із 7-дюймовим сенсорним екраном. Сенсор не тупить, працює добре, графіка теж відповідає сьогоденню. Але є один невеликий мінус, матеріал з чого зробена консоль навколо екрану - глянцева, і вона часто залапується руками, тому треба часто протирати. Сидіння чудові, нразу під час їзди не відчував втоми і настроїв під себе одразу (зріст 178 см). Ззаду місця нормально як для цього класу, комфортно себе будуть почувати або двоє таких як я, або троє малих дітей))). Шумоізоляція відмінна, мотор чути лише коли тільки-но завів, або коли дуже сильно крутити його, а так все гут до 140 км/год. А двигун - це пісня. Динаміки вистачає з головою, тяга паровозна, турбіна весело підхвачуе уже з 1700 об/хв і машина стає ракетою, головне часто перемикатися і ви не помітите як на спідометрі буде 130 км/год. Машина так і підбурює щоб поганяти.
Для збільшення моторесурсу двигуна і взагалі якщо хочете, щоб проблем з двигуном не було, то після тривалої поїздки або після серйозних навантажень на двигун, глушити зразу його не треба, нехай кілька хвилин попрацює на холостих.
Підвіска і ходова чудові. Кренів немає взагалі, але в поворот більше 115 км/год я ще входити не пробував, та й не треба , цього достатньо, пряму тримає відмінно, їдеш наче по рельсах, на великих швидкостях кермо починає важчати, але це + бо так легше управляти. Коли стоїш на місті кермо крутиться легко, але не настільки як хотілося, прекрасній половині доведеться трохи прикладати зусиль, що явно їм не сподобається). Взагалі управління відмінне, ніяких зауважень.
Машинка сама по собі м'яка, але при їзді по нерівностях на невеликих швидкостях буває віддає на кермо, почитавши відгуки я так зрозумів, що це проблема всіх Пежо, може хтось підкаже рецепт лікування цієї хвороби. І задня вісь цікаво якось себе веде: при відносно великих вибоїнах - вона їх "ковтає", а як якийсь невеликий горбик - таке враження, що амортизатори відсутні і колесо прикручене напряму до кузова. Хоча я це вирішив - невеликим приспущенням колес і накачуваням його газом. Це теж як я зрозумів особливість чи проблема багатьох Пежо.
КПП працює добре, ходи передач нормальні, перемикання здійснюється чітко, ніразу ще не промахувався. Клімат-контроль холодисть машину добре, 3 - 5 хв і в машині та температура, яку ви встановили. Зимою думаю буде все гуд. На динаміку не впливає. Прогадав трохи з кліренсом - 148 мм від захисту двигуна до землі, але що ж поробиш - красота потребує жертв))), сам міряв.
Розхід теж радує, в середньому, 4.1л по трасі і 5.0 л по місту. Моя манера їзди більш - менш спокійна, моментами люблю поганяти, якщо дозволяють умови. Заправляюсь на ОККО простим дизелем. Рахую розхід по чекам.
Наостанок скажу, що машина продовжує дарувати радість кожен день, її форми приємно милують око і мені, і прохожм повз неї, а головне те що у Пежо під капотом б'ється "легендарне високотехнологічне серце" і в нього є "душа"). Всім вдалого вибору і ні гвоздя ні жезла на дорогах. Дякую за увагу. За можливі помилки прошу вибачення.
Плюсы автомобиля:Двигун.
Економічність.
Динаміка.
Музика.
Дизайн.
Робота омивайки і двірників.
Минусы автомобиля:Оригінальні коврики.
Глянцева панель біля екрану (залапується).
Жадібність дилера ( треба доплачувати за ESP,LED, підлокітник), хоча і зробив знижку в 8000 грн.
Совет покупателю:Подивіться, пощупайте, прокатайтесь, і лише тоді вирішуйте.
Peugeot 208 – новое издание европейского бестселлера в классе компактных городских хэтчбеков. Автомобиль появился на свет в прошлом году, но до Украины добрался лишь этой зимой и почти сразу после официальной презентации новичок попал на испытания в InfoCar.ua. Кто же он – симпатичный покоритель женски сердец или «львенок», который может показать зубы? Вот и мы засомневались! Ну что ж, давайте выяснять вместе!